Wirtualna panorama szkoły
Ważne linki
Do wakacji pozostało
Kalendarz wydarzeń
pon | wt | śr | czw | pt | sob | nie |
---|---|---|---|---|---|---|
« Cze | ||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
Nasze projekty edukacyjne
9 października 2014,
Temat projektu |
Opiekunowie |
Charakterystyka projektu |
|
„Twarzą w twarz z Gryphiusem ”.
|
mgr Elżbieta Soja
|
Celem projektu jest przybliżenie postaci Andreasa Gryphiusa niemieckiego poety i dramaturga urodzonego w Głogowie w XVII wieku. Jego imię nosi będący w ruinie Teatr Miejski w Głogowie. |
|
„Kropla wody” |
mgr Katarzyna Czulińska mgr Elżbieta Gabryś |
Projekt koncentruje się na zagadnieniach związanych z wodą i skorelowany jest z wieloma przedmiotami. Głównym celem projektu jest popularyzacja wśród młodzieży wiedzy z zakresu wody. | |
„Kraje niemieckojęzyczne” |
mgr Ewa Protacka |
|
|
Czy znasz kraje niemieckojęzyczne? | mgr Ewa Protacka | Prezentacja kultury i zwyczajów (prezentacja multimedialna/przewodnik w języku niemieckim). | |
Przewodnik turystyczny Głogowa i okolic w języku polskim i niemieckim. | mgr Ewa Protacka | Prezentacja multimedialna/przewodnik – album. | |
Dlaczego warto uczyć się języka niemieckiego? |
mgr Ewa Protacka |
Prezentacja multimedialna lub inna forma prezentacji w języku niemieckim) |
|
Cocina latina- czyli hiszpański od kuchni strony.
Piękna matematyka, czyli geometria w sztuce
Piękno Tańca |
mgr Monika Herba
Donata Szczepańska
Dąbrowska Marzena |
Wiadomości, potrawy, zwyczaje kulinarne krajów latynoamerykańskich, na wesoło.
I. Poszukiwania przez uczniów klasy II związków matematyki z różnymi dziedzinami sztuki w oparciu o: – wyszukiwanie informacji na temat symetrii – podanie przykładów wykorzystania symetrii w sztuce – stworzenie geometrii chaosu w formie plakatu – poszukiwanie form architektonicznych na terenie Głogowa w oparci o modele poznanych brył a mianowicie: a) wykonanie dokumentacji zdjęciowej b) wykorzystanie zdjęć przy pracy nad wykonaniem plakatu. II. Zebranie informacji na temat złotej liczby i złotej proporcji, poznanie związków pomiędzy złotym podziałem a wielkimi dziełami sztuki. III. Matematyka w utworach – prawda czy fałsz.
Uczennice, które będą uczestniczyć w zajęciach tanecznych zaprezentują układy choreograficzne na zawodachsportowych,oraz nauczą się wyrażać uczucia i rozładowywać negatywne emocje.
|